Hentai RPG: Isekai Journey
Je bent de magische wereld van Isekai binnengegaan, vol charmante anime waifu met hun eigen karakter. Je kunt ze allemaal leren kennen. Hentai RPG: Isekai Journey is een verslavend roguelike RPG-puzzelspel.
Win de gunst van mooie meisjes door drie op een rij te spelen en je vaardigheden en vaardigheden te verbeteren. Communicatie heeft invloed op de moeilijkheidsgraad en het verkrijgen van extraatjes.