Hentai RPG: Isekai Journey
You have entered the magical world of Isekai, full of charming anime waifu with their own character. You can get to know each one. Hentai RPG: Isekai Journey is an addictive roguelike RPG puzzle game.
Win the favor of beautiful girls by playing three in a row, improving your skills and abilities. Communication affects the difficulty and obtaining perks.