Hamster on Rails
In "Hamster on Rails" ga je mee op een ongelooflijke reis met de beste en moedigste spoorwegbouwer om kostbare mineralen te zoeken en het geliefde Hamster Village te redden. Reis door vier intrigerende werelden, zoals een bos, een woestijn en zelfs de middeleeuwen, in een totaal van 64 uitdagende levels.
Doe mee aan dit avontuur en bouw ongewone spoorwegen, help andere hamstervrienden, pas je held aan en red het Hamster Village!