Hamster on Rails
In "Hamster on Rails", you will join the best and bravest railroad builder on an incredible journey to search for precious minerals and save the beloved Hamster Village. Travel through four intriguing worlds, such as a forest, a desert, and even the medieval era, in a total of 64 challenging stages.
Join this adventure and have fun building unusual railroads, helping other hamster friends, customizing your hero, and saving the Hamster village!