Family Jigsaw Puzzle: Classic Mosaic Puzzles
De regels van het spel zijn vrij eenvoudig - je hebt verschillende figuren met verschillende vormen. Je moet al deze stukken op het speelveld plaatsen zodat alle stukken op het veld passen.
Met elk niveau zullen er meer figuren zijn en hun vorm wordt steeds moeilijker. Op de laatste niveaus moet je zo voorzichtig mogelijk zijn om alle stukken op het speelveld te passen.