Family Jigsaw Puzzle: Classic Mosaic Puzzles
The rules of the game are quite simple - you have several figures of different shapes. You need to place all these pieces on the playing field so that all the pieces fit on the field.
With each level, there will be more figures, and their shape is more and more difficult. At the last levels, you will have to be as careful as possible to fit all the pieces on the playing field.