Falling Elevator - Hyper Casual Demolish Escape Survival Game
Welkom in Falling Elevator, een casual uniek spel. Heb je ooit vast gezeten in een lift? Nou, zo nee, wees dan voorbereid op wat erger is. Buiten het feit dat je daar vast zit met een paar mensen, VALT DE ROLTRAP !!!
Falling Elevator is een spannende nieuwe game die je reflexen en zenuwen op de proef stelt terwijl je probeert de dalende lift te overleven. Het doel van het spel is om de lift veilig naar de begane grond te brengen, maar dat zal niet gemakkelijk zijn.
Met onbeperkte pogingen moet je strategieën bedenken en snel nadenken om elk niveau te overwinnen. Naarmate je verder komt in de levels, neemt de moeilijkheidsgraad toe en wordt de inzet hoger. Het is dus jouw missie om jezelf en anderen te redden en hiervoor moet je veilig met de lift naar beneden.