Welcome in Falling Elevator which is a casual unique game. Have you ever been stuck in an elevator? Well, if no, be ready for what's worse. Besides the fact you're stuck there with a few people, THE ESCALATOR IS FALLING !!!
Falling Elevator is an exciting new game that will test your reflexes and nerves as you attempt to survive the plummeting elevator. The objective of the game is to safely bring the elevator down to the ground floor, but it won't be easy.
With unlimited attempts, you'll have to strategize and use quick thinking to overcome each level. As you progress through the levels, the difficulty increases and the stakes get higher. So, your mission is to save yourself and others and for this you need to get down safely the elevator.