Eventide: Slavic Fable
Eventide: Slavic Fable is een spannend avonturenspel geïnspireerd op de Slavische mythologie. Het avontuur speelt zich af in een eigentijds erfgoedpark waar mythische Slavische wezens samenleven met mensen. Het avontuur begint wanneer de hoofdrolspeler, een beroemde botanicus, een alarmerende uitnodiging ontvangt van haar grootmoeder, de curator van het park. De hoofdrolspeler moet een bedreigde plant redden, maar dat blijkt haar minste zorg te zijn. Haar oma wordt ontvoerd door de mysterieuze Boruta, die van plan is de wereld te veroveren en te vernietigen met behulp van de eeuwenoude magie van het park.
De hoofdrolspeler moet een alliantie zoeken met de wezens die in het park leven om de slechterik te verslaan, haar oma te redden en wereldwijde rampen te voorkomen. Zal ze Boruta en zijn kwade krachten kunnen stoppen?