Edge of Reality
Het lijkt erop dat er geen saaiere baan ter wereld is dan taxateur in een pandjeshuis. Maar een ontmoeting met een mysterieuze jongedame leidt zo'n taxateur door een reeks vreemde gebeurtenissen, waardoor Dan's initiële perspectief op zijn vak verandert. In dit spel dompel je jezelf onder in een ingewikkeld verhaal, waar dromen en realiteit zijn verweven tot één geheel. Waar op een bepaald moment de realiteit zelf zijn stabiliteit kan verliezen.
"Edge of Reality" is een interactieve visuele roman. Het einde zal afhangen van uw keuzes.