Edge of Reality
It seems that there can be no more boring profession in the world than an appraiser in a pawnshop. But meeting with a mysterious young lady brings one such appraiser through a series of strange events, changing Dan’s initial perspective about his craft. In this game, immerse yourself in an intricate story, where dreams and reality are intertwined into a single whole. Where, at some point, reality itself may lose its stability.
"Edge of Reality" is an interactive Visual Novel. The ending will depend on your choices.