Speel als Mimi terwijl je de dierbare herinneringen van je jeugd verkent en de tijd die je met je overleden grootmoeder doorbracht. Confronteer je keuzes als volwassene met dierbare jeugdherinneringen terwijl verleden en heden elkaar ontmoeten, om verloren familiegeheimen te onthullen.
Verken de landschappen van Dordogne met duizend zomerkleuren in weelderige handgeschilderde aquarelomgevingen. Herinner je tijdens je avontuur de momenten, de panorama's, de geuren, de geluiden en de sensaties. Vertel deze levendige herinneringen in je dagboek als een herinnering aan het familieverleden van Mimi, dat uniek is voor je ervaring en een nostalgische, ontroerende reflectie van je reis.