Dordogne
Immerse yourself in a unique narrative experience, embarking on a vibrant journey that will awaken your senses and evoke warm memories.
Play as Mimi, exploring the precious recollections of your childhood and the times shared with your late grandmother. As past meets present, confront your adult choices with fond childhood memories to uncover lost family secrets.
Explore Dordogne landscapes of a thousand summer colors, within sumptuous hand-painted watercolor environments. During your adventure, recall the moments, the panoramas, the scents, the sounds, and the sensations. Recount these vivid memories in your journal as a recollection of Mimi’s family past that’s unique to your experience and a nostalgic, touching reflection of your journey.