Devil Inside Us: Roots of Evil
Speel als een priester en help een familie met hun vervloekte huis, verken, volg je visioenen en drijf het kwaad uit!
Aughust Heylel, een exorcist gelegitimeerd door het Vaticaan en een relevante priester gelooft niet meer in zijn eigen geloof.
Hij schrijft een brief over zijn leven en zijn ergste missie, de zaak "Wortels van het Kwaad", die begon in 1984.
Zijn missie was het onderzoeken van een huis met paranormale activiteiten, maar het probleem zat veel dieper.
De zaak bleef meer dan 30 jaar in Aughust's hoofd hangen, en nu is het eindelijk tijd om hem af te maken!