Devil Inside Us: Roots of Evil
Play as a priest and help a family with their cursed house, explore, follow your visions and exorcize the evil!
Aughust Heylel, an exorcist legitimized by the vatican and a relevant priest doesn't belive in his own faith anymore.
He writes a letter talking about his life and his worst mission, the case "Roots of Evil", which started in 1984.
His mission was to investigate a house with paranormal activities, but the problem was way deeper.
The case stuck into Aughust's head for more than 30 years, and now, it's finally the time to finish it!