Dark Thrones
Dark Thrones is een 2D eindeloze runner-game. Je speelt als 'Dark', een huurmoordenaar op zijn laatste vlucht om zichzelf te verlossen en zijn dierbaren te beschermen tegen legioenen ondoden bovenop een eindeloze muur.
De speler verzamelt munten waarmee ze upgrades kunnen kopen in de in-game winkel. Deze upgrades helpen de voortgang tegen de trofeeën.