Dark Thrones
Dark Thrones is a 2D endless runner game. You play as 'Dark', an assassin on his last run to redeem himself and protect those he loves against legions of undead on top of an endless wall.
The player collects coins which allows them to purchase upgrades from the in-game shop. These upgrades aid progression against the trophies.