Crystal Crisis
Helden hebben zich verzameld om hun moed te testen in Crystal Crisis, een schattige en chaotische game waarin je kleuren moet matchen! Crystal Crisis is een vechtgame waarin spelers aanvallen door kleurrijke kristallen te rangschikken en ze van het scherm te verwijderen. Het is het ultieme puzzelgevecht!