Crystal Crisis
An all-star cast of heroes has gathered to test their mettle in Crystal Crisis, a cute and chaotic new color-matching combat game! Crystal Crisis is presented like a one-on-one fighting game, but instead of kicking and punching, players attack by arranging colorful falling crystals and clearing them from the screen. It’s the ultimate puzzle battle throwdown!