Koop digitaal en je ontvangt de Totally Tubular-skins voor Crash en Coco*.
Crash je met je favoriete buideldieren een weg door een tijdverbrijzelend avontuur. Krijg nieuwe vaardigheden onder de knie met de vier kwantummaskers. Speel nieuwe soorten levels zoals N. Verted Levels, Flashback Tapes en Alternate Timelines. Vorm een team of strijd lokaal tegen vrienden in de speltypes Pass N. Play en Bandicoot Battle.