Crash fourward into a time shattered adventure with your favourite marsupials. Master new abilities with the four Quantum Masks. Play new level types including N. Verted Levels, Flashback Tapes and Alternate Timelines. Team up or compete with friends locally in Pass N. Play and Bandicoot Battle modes.