Construction Simulator 2+3 Bundle
Zodra je je eigen bedrijf begonnen bent, kun je nieuwe gebieden in Westside Plains verkennen en steeds grotere en meer winstgevende bouwopdrachten aannemen in de open wereld van Construction Simulator 2 US – Console Edition.
Verken Westside Plains en waag je aan meer dan 60 meeslepende en uitdagende bouwopdrachten, zoals het repareren van vervallen wegen, de wederopbouw van een spoorbrug, klein tuinwerk, het bouwen van nieuwe huizen en industriële loodsen, het vervoeren van goederen en machines, het bouwen van nieuwe appartementen, het repareren van kanalen en veel meer.
Geniet van uitdagende opdrachten, zoals het gebruik van de Liebherr LB28 boorinstallatie voor het maken van stevige funderingen tijdens brugconstructies en andere spannende missies! Een andere functie waar fans al lang op wachten is het cockpit-zicht. Nu kun je zittend in elk voertuig Construction Simulator 3 zelf beleven en ervaren hoe het is om deze machtige machines te besturen!