Construction Simulator 2+3 Bundle
Once you have started your own company, you can start exploring new regions in Westside Plains bit by bit, and accept ever-larger and more lucrative construction jobs in the open world of Construction Simulator 2 US – Console Edition.
Explore Westside Plains and master more than 60 engaging and challenging construction jobs, including repairing crumbly roads, rebuilding a railroad bridge, minor gardening work, building new residences and industrial halls, as well as transporting goods and machines, constructing new apartment buildings, mending canals, and much more.
Explore a 10km² map, lovingly designed to resemble the idyllic Alpine foothills and play in three different districts: The village where you establish your company, a spacious industrial area and a modern town. Use the time between jobs to explore the freely drivable open world.
Enjoy the Liebherr LB28 drilling rig for bridge construction for stable and deep foundations during bridge construction and other exciting missions! Another feature long-awaited by many fans is the cockpit view. Now you can enjoy Construction Simulator 3 from the inside of every vehicle and get a first hand feel of what it's like to take control of epic machines!