Hou je van geketende autospellen waarbij je ze op lastige circuits moet rijden?
Zo ja, welkom bij het nieuwe spel Chain Car Stunt Simulator 3D. Het belangrijkste idee van het spel is om de auto te besturen en te racen tegen de geketende auto met een breekbare ketting. Een echte uitdaging hierbij is dat je de geketende auto moet volgen zonder de ketting te breken naar de finish. Het is een actievolle en spannende game met meerdere auto-stunts. Twee auto's zijn aan elkaar geketend en je moet rijden zonder dat de ketting breekt.
Er zijn verschillende modi, locaties en auto's beschikbaar in het spel die de sfeer tijdens het gebruik diversifiëren. Dus ga achter het stuur zitten van spannende geketende auto's en geniet van eindeloos kettingbreukavontuur op echte snelweg-onmogelijke tracks. Ga de onmogelijke uitdaging aan om luxe sportwagens en vrachtwagens te besturen in dit onmogelijke spel met geketende auto's en win races tegen race-rivalen. En wees de ultieme breker van de ketenmeester van Chain Car Stunt Simulator 3D.