Chain Car Stunt Simulator - 3D Extreme Highway Car Driving Games
If yes, then welcome to the new Chain Car Stunt Simulator 3D. The main idea of the game is to drive and race the car against the chained car with a breakable chain. A real challenge here is that you have to follow the chained car without breaking the chain to the finish line. It is an action packed and thrilling game with multiple car stunts. Two cars are chained together and you have to drive without letting the chain break.
Several modes, locations and cars are available in the game that diversify the atmosphere during its use. So get into the driving seat of thrilling chained cars to enjoy endless chain break adventure on real highway impossible tracks. Accept the impossible challenge of driving luxury sports cars and trucks in this impossible chained cars game and win races against racing rivals. And be the ultimate breaker of the chains master of Chain Car Stunt Simulator 3D.