Gratis update 'Octavo's Ode' is nu te downloaden!*
Opmerking: je moet het hoofdverhaal uitspelen om Octavo's Ode en de Dungeon Mode vrij te spelen.
Hou de maat om Hyrule te redden in Cadence of Hyrule – Crypt of the NecroDancer Featuring The Legend of Zelda voor de Nintendo Switch. Ontdek een onvergetelijk, ritmisch avontuur waarin de gameplay van Crypt of the NecroDancer wordt gecombineerd met unieke omgevingen en muziek uit The Legend of Zelda.
De koning van Hyrule is in een diepe slaap gebracht door een kwaadaardige schurk, die vastberaden is om een kakofonie van betoverende muziek door het land te laten schallen. Zet je beste beentje voor, want geen enkele slechterik mag de dans ontspringen!
Je begint je avontuur als Cadence, de heldin uit Crypt of the NecroDancer. Zodra je de basis onder de knie hebt, kun je ook als Link of prinses Zelda spelen. Verken de willekeurig gegenereerde wereld en kerkers en laat de slechteriken een toontje lager zingen in dit spannende avontuur met een ritmische twist!
Doorkruis de mysterieuze Lost Woods, trek door de straten van Kakariko Village en bezoek vele gedenkwaardige plaatsen uit The Legend of Zelda. Misschien kom je hier en daar zelfs een bekend gezicht tegen!
In Cadence of Hyrule krijg je, net als je vijanden, met elke beat de kans om je te verplaatsen, aan te vallen, te verdedigen en spreuken te gebruiken. Met de juiste timing kun je Octoroks, Lizalfos en zelfs Lynels verslaan in ritmische gevechten.
Duik in het avontuur en rust jezelf uit met iconische wapens, spreuken en andere spullen uit The Legend of Zelda. Gebruik een fakkel om wat licht in de duistere kerkers te brengen, bestook vijanden van afstand met je boog, breng Bombchus tot ontploffing op de maat van de muziek en zorg op elk terrein voor het juiste schoeisel.
Dit is jouw avontuur, dus jij geeft de toon aan. In de verhaalstand staan je genoeg pittige uitdagingen te wachten en je kunt dit avontuur zelfs samen in perfecte harmonie proberen uit te spelen in de lokale multiplayerstand.**** Voor muzikale meesterbreinen is er ook een moeilijkere spelstand, waarin je al af bent zodra je schade oploopt of uit het ritme raakt.