Crypt of the NecroDancer: Nintendo Switch Edition
Crypt of the NecroDancer is een met prijzen overladen, ritmische, hardcore dungeon-crawler. Ben jij in staat om de dodelijke danskerker te overleven, de NecroDancer te verslaan en jouw nog kloppende hart terug te winnen? Of blijf je als slaaf voor eeuwig geketend door het ritme van de kerker?
Spelers moeten bij hun bewegingen het ritme volgen om de willekeurig gegenereerde kerkers te doorkruisen. Versla dansende skeletten, zombies, draken en meer, terwijl je swingt op de prijswinnende soundtrack! Je kunt zelfs met een danspartner samenspelen in de lokale coöpstand!