Beauties Unveiled 2
Beauties Unveiled 2 is een voortzetting van de betoverende reis uit Deel 1, die de vertrouwde opwinding van klassieke arcadespellen combineert met manga-geïnspireerde en hentai-geïnspireerde kunst.
Deze keer is de kunststijl meer manga-geïnspireerd, met de snelle gameplay die jullie allemaal leuk vonden.
Overwin uitdagingen tegen de klok, wees je bewust van vele obstakels en tegenstanders, kies zorgvuldig je pad en profiteer van verschillende power-ups die beschikbaar zijn tijdens elke fase van het spel.