Beauties Unveiled 2
Beauties Unveiled 2 is a continuation of the mesmerizing journey from Part 1, that pairs the familiar excitement of classic arcade games with manga-inspired, and hentai-inspired art.
This time, the art style is more manga-inspired, with the quick-paced gameplay you all liked.
Overcome ticking-clock challenges, be aware of many obstacles and opponents, choose carefully your path, and benefit from different power-ups available during each stage of the game.