Azure Saga: Pathfinder DELUXE Edition
In een verre toekomst weet de mensheid maar lastig te overleven, maar er is een verhaal dat de mens hoop geeft: het verhaal van de legendarische planeet, Azure, een wereld vol leven en middelen die de mensheid kan redden. Ga samen met de jonge wetenschapper Synch op reis door het sterrenstelsel om nieuwe vrienden te ontmoeten en zijn vader te zoeken.