Far into the future, the human race survives through colonies scattered across the universe. One tale gives humanity’s remnants hope – one of the legendary planet, Azure, a world full of life and abundant resources that could bring humanity back from the brink of extinction. Join a young scientist, Synch, as he travels across the galaxy to meet new companions and find his father.