Ashina: The Red Witch
Ga met Ash op de reis van je on-leven! Reis door een mysterieuze geestenwereld vol vreemde wezens, interessante figuren en gedenkwaardige momenten! Ash moet haar weg naar huis vinden en haar zus redden.
Ashina: The Red Witch is een avonturengame met verkenningstochten en een meeslepend verhaal. Gebruik voorwerpen om puzzels op te lossen en praat met andere personages om meer te weten te komen over het verhaal.