Ashina: The Red Witch
Join Ash on the journey of an afterlife-time! Travel through a mysterious spirit world filled with strange creatures, interesting characters, and memorable moments! Ash must find her way back home and save her sister.
Ashina: The Red Witch is an exploration-based, story-adventure game. Use items to solve puzzles as well as talk to many other characters to help dig into the story even further!