Armed and Gelatinous: Couch Edition
Bereid je voor op een intergalactische confrontatie als nooit tevoren in de ultieme multiplayer-partygame waarin vrienden en familie het tegen elkaar opnemen in een snelle kosmische vechtpartij. Streef naar de overwinning in een groot aantal volledig aanpasbare gevechtsmodi. Pas wedstrijden aan en ontketen chaos met een volledig geladen arsenaal aan dodelijke wapens, waaronder een indrukwekkende selectie vuurwapens, raketten, lasers en melee-zwaarden. Vorm een team en doe mee in een verscheidenheid aan energieke sportminigames, waaronder voetbal, trefbal en voetbal!
Met een originele soundtrack met 21 uitstekende nummers van 8 briljante artiesten, waaronder Chris Huelsbeck, Paul O'Rourke en Zac Zinger, naast een symfonie van vakkundig vervaardigde geluidseffecten van de legendarische geluidsontwerper Jory Prum.