Prepare for an intergalactic showdown like never before in Armed and Gelatinous: Couch Edition, the ultimate multiplayer party game that pits friends and family against one another in a fast-paced cosmic brawl. Dash to victory in a multitude of fully customizable battle modes. Customize matches and unleash chaos with a fully loaded arsenal of lethal weaponry, including an impressive selection of firearms, rockets, lasers, and melee blades. Team up and throw down in a variety of high-energy sports minigames including Blob Soccer, Dodgeball, and Football!
Armed and Gelatinous: Couch Edition also features an Original Soundtrack showcasing 21 outstanding tracks from 8 brilliant artists including Chris Huelsbeck, Paul O’Rourke, and Zac Zinger, in addition to a symphony of expertly crafted sound effects from legendary sound designer, Jory Prum.
Armed and Gelatinous: Couch Edition is perfect for your next shindig, get-together, or soiree!