Het is het jaar 2049 en het ergste is uitgekomen. De mensheid is niet meer te wijten aan haar eigen overmoed. Pigmanity daarentegen kan nog steeds een bedreiging vormen voor de Slaughterhouse A.I. Red onschuldige varkens en doe je best om te overleven in deze barre omgeving.