Ammo Pigs: Armed and Delicious
It's the year 2049, and the worst has come to pass. Humanity is no more due to its own hubris. Pigmanity on the other hand, can still pose a threat to the Slaughterhouse A.I. Rescue innocent pigs and do your best to survive in this harsh environment.
Use a variety of different weapons and power up your arsenal. Outsmart your enemies until there are none left to oppose you. Relive the fun of classic 2D platform games.