Ben je klaar om de held uit te hangen in dit meeslepende arcade-achtige spel? Dat hopen wij namelijk. De beschaving wordt bedreigd door een angstaanjagende meteorenaanval in meerdere fasen - duizenden vreemde meteorieten zijn op weg naar de aarde! Het is aan jou om onze steden te beschermen met een raketwerper die ons tegen de meteorieten moet behoeden.Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.