Are you ready to take the hero's seat in this addictive arcade game? We hope so. Civilization is threatened by a terrifying global multi-phased meteor attack - thousands of strange meteors are heading towards earth! Your mission is to protect our cities by controlling a rocket launcher that is built to protect our city.Please note that elements of this software may have been featured in previously released software.