Rabi Laby
Alice is een kittig jong meisje dat gek is op haar huisdier, een knuffelkonijn met de naam Rabi. Op een dag was Alice op zoek naar Rabi en uiteindelijk vond ze hem net voordat hij in een klein gat in een boom sprong. Zonder erbij na te denken sprong Alice hem achterna.
Hier begint hun magisch avontuur. Alice en Rabi lopen intrigerende dieren en beesten tegen het lijf, die het stel naar de uitgang kunnen leiden of kunnen voorkomen dat ze ontsnappen. Samen gaan ze op verkenning en ontdekken ze dingen die ze nog nooit eerder hebben gezien.
Ze moeten als een team samenwerken om de sleutel te vinden en te ontsnappen uit elk gebied van het imposante labyrint. Zowel Alice als Rabi hebben hun eigen unieke mogelijkheden en je zult tussen de personages moeten wisselen om elk gebied uit te spelen en om uiteindelijk te ontsnappen uit de greep van het labyrint.