Panda Craze
Leid Tik-Ling de panda door grotten, wouden, bergen en woestijnen op weg naar haar huis in Bamboo Forest. Zet je tanden in 150 spannende en uitdagende levels met behulp van voorwerpen als dynamiet, bommen en bruggen! Panda Craze is een meeslepende en hersenkrakende belevenis voor alle puzzelfans!Let op: bepaalde onderdelen in deze software kunnen afkomstig van eerdere titels zijn.