Panda Craze
Guide Tik-Ling the panda through caves, forests, mountains and deserts on the way home to her Bamboo Forest. Dig your way through 150 exciting and challenging levels using a series of helpful tools like dynamite, bombs and bridges along the way! Panda Craze offers an addictive and brain busting experience for all puzzle lovers.Please note that elements of this software may have been featured in previously released software.