Earthworm Jim
De coolste klassieke platformer, oorspronkelijk uitgebracht voor Super Nintendo, is terug in een getrouwe remake, uitgerust met een nog nooit eerder vertoonde extra mogelijkheid, exclusief op Nintendo DSi.Speel als de coolste aardworm uit het universum en verken vreemde werelden met enorme gameplay-mogelijkheden. Verdien bonussen voor het aangaan van uitdagingen die op jouw gezichtsuitdrukkingen zijn gebaseerd, met behulp van de camera aan de binnenkant van de Nintendo DSi.