Earthworm Jim
The grooviest action platformer, originally released on Super Nintendo, is back in a faithful remake enhanced with a never-before-seen feature, exclusively on the Nintendo DSi system.Play as the grooviest earthworm in the galaxy, and explore a crazy universe that offers huge gameplay possibilities. Earn bonuses for completing facial-expression-based challenges that track your face using the inner camera.