Crazy Cheebo: Puzzle Party
Het doel van dit spel is om twee objecten van plaats te verwisselen voor het maken van een horizontale- of verticale groep van drie of meer objecten van dezelfde kleur. De speler wordt beloond voor het bij elkaar passen van meer objecten en het maken van combo's. Crazy Cheebo bezit kleurrijke graphics en veel humor.
Nog leuker is het om het tegen vrienden op te nemen in wedstrijden voor meer spelers, waarin je iedereen kunt laten zien wie er de beste is!