Crazy Cheebo: Puzzle Party
The objective is to switch two objects to make a horizontal or vertical set of three or more objects of the same colour. The player can win various awards by matching more objects and creating combos. The game contains colourful graphics, a Crazy Cheebo character and lots of humorous videos.
You will have even more fun when you compete against your friends in multiplayer games where you can show everyone who is the best player!