Cosmo Fighters
Diep in de ruimte staat je een gevecht te wachten, maar voor je je lotsbestemming onder ogen ziet, moet je jezelf trainen tegen de CPU om alle trucs en combo's te leren. Of je nu een tegen een vecht of dat je het tegen een groep van drie opneemt, je training zal zijn vruchten afwerpen zodra je in het strijdperk tegen vrienden en vijanden treedt. Iedereen kan spelen, maar alleen getrainde vechters zullen winnen! Stuur je vrienden een demo waarmee ze alleen of in de Versus-stand kunnen spelen! Dankzij DS Download Play heeft slechts één van jullie het complete spel nodig. Laat het gevecht beginnen!