Cosmo Fighters
Out in space there's a battle to fight but before you meet your fate, train yourself against the CPU to master all of the tricks and combos. Either one on one or outnumbered against a group of three, all your training will pay off once you challenge your friends and foes. All can play, only the trained will win! Send your friends a Demo to allow them to play solo or in Versus mode! Thanks to DS Download Play, only one of you has to own the full game. Let the fight begin!