Adventure in Vegas Slot Machine
Ontdek hoeveel geluk je hebt bij het spelen van drie fruitmachines: Hawaii, Treasure en Hot. De eenarmige bandieten in "Adventure in Vegas: Slot Machine" kennen niet alleen unieke thema's, maar bezitten ook andere verschillende kenmerken: het aantal spoelen, extra knoppen en winnende combinaties.Vergeet je wereldreis en verwed de overblijfselen van een klein fortuin en luxebezittingen. In Las Vegas kan je er alleen maar helemaal voor gaan!