Adventure in Vegas Slot Machine
Try your luck playing on three slot machines: Hawaii, Treasure and Hot. The one-armed bandits in "Adventure in Vegas: Slot Machine" are not only uniquely-themed, but also have different special table features: the number of reels, extra buttons and winning sequences. End your around-the-world trip and risk the remainder of a small fortune and luxury possessions. All you can do in Las Vegas is go for it!